Indmelding af sager til leverandørsupport
Har du eller din leverandør brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte Acentio Leverandørsupport. Det gøres ved at sende en email til: aktivering@tricom.dk, eller ved at udfylde formularen nedenfor.
Support
Som udgangspunkt starter vores support-samtaler med en henvisning til de nedskrevne hjælpetekster/e-learning videoer, der er tilgængelige på https://indfak2.dk/suppliersupport
Hvis der er behov for yderligere support, hjælper vi gerne. Support kan her købes efter ønske og til en fast timepris på 800 kr. per påbegyndt time.
Support
pr/time DKK 800,00
- Ved ændringer i leverandøropsætningen, faktureres Leverandøren pr. påbegyndt time.
- Ved fejl i leverandøropsætninger foretaget af Institutionen, faktureres Institutionen pr. påbegyndt time.
- Hvis Institutionen oplever fejl, faktureres denne pr. påbegyndt time, for fejlsøgning/tilretning.
- Hvis Leverandør ønsker hjælp til kataloger, anbefaler Support et katalogkursus – og ellers ydes support og faktureres pr. påbegyndt time.
- Hvis katalog ikke validerer, meldes det som udganspunkt til Leverandøren, at de skal checke med en validator. Hvis de ønsker Supports gennemgang og validering, faktureres dette pr. påbegyndt time.
powered by Acentio- www.acentio.com