Fakturahåndtering
Elektronisk fakturahåndtering med Tricommerce
Opnå fuld kontrol og overblik over samtlige leverandørfakturaer, og sikr en smidig og effektiv godkendelsesproces i organisationen – hvad enten der er tale om fakturaer med forudgående indkøbsordrer (automatiseres sammen med anvendelse af Tricommerce Match), eller fakturaer der skal godkendes og håndteres i henhold til jeres regnskabsinstrukser.
Med løsningen får du bl.a. mulighed for:
- En løsning der er en central del af Tricommerce-platformen, og spiller naturligt sammen med resten af ‘løsningspaletten’ fra Tricom.
- Mulighed for at modtage elektroniske fakturaer direkte til løsningen via kendte offentlige fakturastandarder.
- Fuldt overblik over samtlige fakturaer modtaget i organisationen. Fleksibel søgning og dynamiske filtrereringsmuligheder sikrer smidigt arbejde for jeres medarbejdere.
- Mulighed for at automatisere og ensarte kontering af leverandørfakturaer, som udover at bidrage med en smidigere proces ligeledes sikrer et bedre rapporteringsgrundlag for nøglepersoner i organisationen.
- En højkonfigurerbar løsning der understøtter jeres arbejdsgange og -processer.
- En løsning der kan integrere til jeres økonomisystem via ‘best practice interfaces’.
- En løsning der via et responsive design, og dynamiske notifikationer, understøtter fuld anvendelse via mobile enheder og dermed hjælper travle medarbejderes hverdag ‘på farten’.
Fuldt overblik over samtlige fakturaer modtaget i organisationen. Fleksibel søgning og dynamiske filtrereringsmuligheder sikrer smidigt arbejde for jeres medarbejdere.
En løsning der kan integrere til jeres økonomisystem via ‘best practice interfaces’.