Fakturahåndtering

Elektronisk fakturahåndtering med Tricommerce

Opnå fuld kontrol og overblik over samtlige leverandørfakturaer, og sikr en smidig og effektiv godkendelsesproces i organisationen – hvad enten der er tale om fakturaer med forudgående indkøbsordrer (automatiseres sammen med anvendelse af Tricommerce Match), eller fakturaer der skal godkendes og håndteres i henhold til jeres regnskabsinstrukser.

Med løsningen får du bl.a. mulighed for:

  • En løsning der er en central del af Tricommerce-platformen, og spiller naturligt sammen med resten af ‘løsningspaletten’ fra Tricom.
  • Mulighed for at modtage elektroniske fakturaer direkte til løsningen via kendte offentlige fakturastandarder.
  • Fuldt overblik over samtlige fakturaer modtaget i organisationen. Fleksibel søgning og dynamiske filtrereringsmuligheder sikrer smidigt arbejde for jeres medarbejdere.
  • Mulighed for at automatisere og ensarte kontering af leverandørfakturaer, som udover at bidrage med en smidigere proces ligeledes sikrer et bedre rapporteringsgrundlag for nøglepersoner i organisationen.
  • En højkonfigurerbar løsning der understøtter jeres arbejdsgange og -processer.
  • En løsning der kan integrere til jeres økonomisystem via ‘best practice interfaces’.
  • En løsning der via et responsive design, og dynamiske notifikationer, understøtter fuld anvendelse via mobile enheder og dermed hjælper travle medarbejderes hverdag ‘på farten’.
1
2
1

Fuldt overblik over samtlige fakturaer modtaget i organisationen. Fleksibel søgning og dynamiske filtrereringsmuligheder sikrer smidigt arbejde for jeres medarbejdere.

2

En løsning der kan integrere til jeres økonomisystem via ‘best practice interfaces’.