Betalingsløsning
En naturlig del af enhver bestillingsproces er håndtering af betalingen for de bestilte varer og/eller services. Det kan håndteres med et helt klassisk ordre/faktura-flow, hvor leverandøren modtager ordren, leverer de bestilte varer/services og sender en faktura. Men, der er også mulighed for at optimere betalingsprocessen afhængigt af, hvad der giver mest mulig værdi i den givne situation.
Tricom har erfaring med at integrere til en række forskellige betalingsløsninger, hvilket sikrer en optimal proces for kunder og leverandører.
Det er f.eks. muligt at sikre betaling af bestillinger med kreditkort inden ordren afsendes (det bruges f.eks. til personalekøb, borgervendte køb m.v.), men det kan også være andre, mere tekniske integrationer til POS kassesystemer (Point of sales-systemer) eller til interne systemer økonomi/HR-systemer, hvor løntræk genereres på baggrund af bestillingen.
Brugervenligt design og et effektivt bestillingsværktøj
Sikker betaling
Sammenlign vare